یکی از چیزای خوبی که یاد گرفتم بی توجهی به حرف های بقیس چون حرف های اونها نمی تونه هیچ تاثیری توی
راه من داشته باشه و مانع
من بشه پس با فکر کردن بهشون وقتمو تلف نمیکنم حس خوبیه...
ما را در سایت حس خوبیه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 87 تاريخ: پنجشنبه 2 اسفند 1397 ساعت: 2:32