این روزا بی حوصلم .دوست دارم از وقتم استفاده کنم ولی هر روز تا ظهر خوابم بعدشم سریال (
13 reasons why)شب ها هم معمولن گیم
چند روز زبان خوندم ولی دیگه دل و دماغشو ندارم ... اتاق هم هنوز بعد از کنکور خیلی مرتب نکردم
این روزا بیشتر به این فکر میکنم که باید چیکار کنم . میدونم احتمالا رشته ای که میخوام قبول نمیشم ولی از اونطرف هم به نظرم دیگه انرژی ندارم که برای بار چهارم بخونم و خانواده هم به نظر نمیاد حمایتی بکنن و از طرف دیگه وقتی به اینده فکر میکنم به نظر میاد تنها راه مطمین اینه که به مهاجرت فکر کنم ولی به نظر میاد اونم پر از سختیه ... فکر میکردم ته این چند سال سختی قرار به چیزی که میخوام برسم...ولی انگار رسیدن به ٲرزو هام قراره بازم به تعویق بیوفته
این روزا نیاز به یه سفر دارم ولی هیچ هم سفری پیدا نمیشه
راستی تو فکرم اسم وبو عوض کنم ولی چیزی به ذهنم نمیرسه
دانلود آهنگ جدید
ما را در سایت حس خوبیه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 58