حس خوبیه

خرید بک لینک

من دیگه غلط بکنم از یکی خوشم بیاد

فک کرده من خرم ، اومده از خودم واس کادو تولد اون نظر میخواد

هم خودش ، هم رفیق صمیمیش تو اینستا اکسپتش کردن

با هم همش آنلاین آفلاین میشن 

من احمق...

یاد اون دیالوگ شب های روشن میوفتم که میگفت از یه جایی به بعد میگی من چرا اصن باید به یکی احتیاج داشته باشم 

فقط یه درصد امید دارم اشتباه کرده باشم

حس خوبیه...

ما را در سایت حس خوبیه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 42 تاريخ: يکشنبه 9 بهمن 1401 ساعت: 19:46

یمدت آهنگای امیرعلی بهادری دوست داشتم گوش میدادم.دور افتادشو گوش کردم الان دوباره . یاد اون موقع افتادم . آقا من دلم واسه دوران تینیجری خودم خیلی میسوزه. تنها ، افسرده.، بدون خاطره های باحال . دلم میخواد برگردم عقب خود ۱۶ سالمو بگیرم بغل کنم بگم رفیق خیالی نی یکم خوش بگذرون

حس خوبیه...

ما را در سایت حس خوبیه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 60 تاريخ: يکشنبه 9 بهمن 1401 ساعت: 19:46

یه هفتس اومدم خوابگاه واسه امتحانات حضوریاول بگم که درسته امتحانا خیلی فشردس ولی حالم از اون موقع که خونه بودم بهتره، این جا با بچه ها چرت و پرت میگیم میخندیم ، کلا هم دارم سعی میکنم بیخیال نگرانی ها و آینده بشم . میخوام یکم عشق و حال کنم بیشتر. آقا وجدانن این سلام کردن به دخترا چقد داستان داره :/ آدم نمیدونه سلام بکنه نکنه به همه یدفعه بکنه تک تک بکنه حس خوبیه...ادامه مطلب

ما را در سایت حس خوبیه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 77 تاريخ: جمعه 24 تير 1401 ساعت: 14:02

آقااای او میکرون دهنت سرویس. من دو هفته اومدم رفتم دانشگاه اومدی کاسه کوزه ما رو بهم زدی. از اون روز که من اومدم خونه روز به روز دارم مثل قبل افسرده میشم. همشم دارم به خانم میم فکر میکنم . آقا این وضعیت زشته کثیفه مستهجنه :) هر چند اونجا هم که بودم هر برخوردی داشتم گند زدم توش :(الان چند روزه دارم فتوشاپ یاد میگیرم از یوتیوب. تصمیم گرفتم برم تو انجمن علمی و اینا ، فتوشاپی چیزی بلد باشی بدردشون میخوره مثکه . مدیونی اگه فکر کنی بخاطر کس خاصی میخوام برم تو انجمن حس خوبیه...ادامه مطلب

ما را در سایت حس خوبیه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 55 تاريخ: جمعه 24 تير 1401 ساعت: 14:02

این روزا بی حوصلم .دوست دارم از وقتم استفاده کنم ولی هر روز تا ظهر خوابم بعدشم سریال ( 13 reasons why)شب ها هم معمولن گیمچند روز زبان خوندم ولی دیگه دل و دماغشو ندارم ... اتاق هم هنوز بعد از کنکور خیلی مرتب نکردماین روزا بیشتر به این فکر میکنم که حس خوبیه...ادامه مطلب

ما را در سایت حس خوبیه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 58 تاريخ: جمعه 13 فروردين 1400 ساعت: 3:51

صفحه بندی