روزای اول دانشگاه و این صبتا

خرید بک لینک

یه هفتس اومدم خوابگاه واسه امتحانات حضوری

اول بگم که درسته امتحانا خیلی فشردس ولی حالم از اون موقع که خونه بودم بهتره، این جا با بچه ها چرت و پرت میگیم میخندیم ، کلا هم دارم سعی میکنم بیخیال نگرانی ها و آینده بشم . میخوام یکم عشق و حال کنم بیشتر. 

آقا وجدانن این سلام کردن به دخترا چقد داستان داره :/ آدم نمیدونه سلام بکنه نکنه به همه یدفعه بکنه تک تک بکنه حس خوبیه...

ما را در سایت حس خوبیه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 77 تاريخ: جمعه 24 تير 1401 ساعت: 14:02

صفحه بندی