آقااای او میکرون دهنت سرویس. من دو هفته اومدم رفتم دانشگاه اومدی کاسه کوزه ما رو بهم زدی. از اون روز که من اومدم خونه روز به روز دارم مثل قبل افسرده میشم. همشم دارم به خانم میم فکر میکنم . آقا این وضعیت زشته کثیفه مستهجنه :) هر چند اونجا هم که بودم هر برخوردی داشتم گند زدم توش :(
الان چند روزه دارم فتوشاپ یاد میگیرم از یوتیوب. تصمیم گرفتم برم تو انجمن علمی و اینا ، فتوشاپی چیزی بلد باشی بدردشون میخوره مثکه . مدیونی اگه فکر کنی بخاطر کس خاصی میخوام برم تو انجمن حس خوبیه...
ما را در سایت حس خوبیه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 55