دنی

خرید بک لینک
فقط خداحافظی دروسی رو کم داشتم الان... دلم گرفته...اخه چطور ممکنه یه ادم اونور دنیا یه کاری میکنه که من اینطوری شم؟...

بازی های سال اخرت تو رم رو نتونستم ببینم ولی سال بعد هر جا باشی یه دقیقشم از دست نمیدم...

حس خوبیه...

ما را در سایت حس خوبیه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 80 تاريخ: جمعه 13 دی 1398 ساعت: 22:42

صفحه بندی