یمدت آهنگای امیرعلی بهادری دوست داشتم گوش میدادم.دور افتادشو گوش کردم الان دوباره . یاد اون موقع افتادم . آقا من دلم واسه دوران تینیجری خودم خیلی میسوزه. تنها ، افسرده.، بدون خاطره های باحال . دلم میخواد برگردم عقب خود ۱۶ سالمو بگیرم بغل کنم بگم رفیق خیالی نی یکم خوش بگذرون
حس خوبیه...ما را در سایت حس خوبیه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 60