
امشب بعد از دو سال با دو تا از بچه های کانون زبان رفتم بیرون. موقع کنکور همش به این فکر بودم بعدش دوباره بچه ها و دوستای دبیرستان رو ببینم. راستش الان بعد پنج ماه تازه یکم دارم احساس سبکی میکنم ، احساس میکنم خودمم. واسه همین گفتم بچه های قدیمی رو هم ...
ادامه مطلب