حس خوبیه

متن مرتبط با «این» در سایت حس خوبیه نوشته شده است

روزای اول دانشگاه و این صبتا

  • نیلوبلاگ

    یه هفتس اومدم خوابگاه واسه امتحانات حضوریاول بگم که درسته امتحانا خیلی فشردس ولی حالم از اون موقع که خونه بودم بهتره، این جا با بچه ها چرت و پرت میگیم میخندیم ، کلا هم دارم سعی میکنم بیخیال نگرانی ها و آینده بشم . میخوام یکم عشق و حال کنم بیشتر. آقا وجدانن این سلام کردن به دخترا چقد داستان داره :/ آدم نمیدونه سلام بکنه نکنه به همه یدفعه بکنه تک تک بکنه ...

    ادامه مطلب
  • اینجا بدون من

  • نیلوبلاگ

    کسایی که پشت سر هم یه فیلمو دو بار تماشا می کنن به نظر آدمای عجیبی میان اما این احساسیه که نمی شه به همه توضیحش داد. وقتی هنوز شخصیتای یه فیلم تو ذهنت زنده ان و دارن نفس می کشن می تونی روی پرده به چشم...

    ادامه مطلب