حس خوبیه

متن مرتبط با «اول» در سایت حس خوبیه نوشته شده است

روزای اول دانشگاه و این صبتا

  • نیلوبلاگ

    یه هفتس اومدم خوابگاه واسه امتحانات حضوریاول بگم که درسته امتحانا خیلی فشردس ولی حالم از اون موقع که خونه بودم بهتره، این جا با بچه ها چرت و پرت میگیم میخندیم ، کلا هم دارم سعی میکنم بیخیال نگرانی ها و آینده بشم . میخوام یکم عشق و حال کنم بیشتر. آقا وجدانن این سلام کردن به دخترا چقد داستان داره :/ آدم نمیدونه سلام بکنه نکنه به همه یدفعه بکنه تک تک بکنه ...

    ادامه مطلب